Garancia

A növényekre fajta- és színgaranciát is vállalunk. Amennyiben tévesen nem a kért növényfajtát küldtük, kérlek a csomag kibontásakor készített fotóval igazold a helytelen teljesítést a csomag kézhezvételétől számított 3 munkanapon belül. Ebben az esetben döntésed alapján vagy visszatérítjük a növény teljes vételárát, vagy új növényt küldünk Neked. Virágzó növény esetében, a növény kézhezvételétől számított első virágzási idejéig tart színgaranciánk. Amennyiben nem az általad rendelt színű lett a virág, kérjük, küldj fotót a növényről, és mi vagy visszatérítjük az árát, vagy új növényt küldünk Neked. A színgarancia nem érvényes az eltérő színárnyalatra, mivel a digitális fotók természetüknél fogva nem teljesen adják vissza egy növény színének árnyalatát, valamint ugyanaz a növény is eltérő színárnyalatú lehet az eltérő természeti körülmények között.

A növényekre szállítási-garanciát vállalunk. Amennyiben a szállítás során olyan hatás érte a növényt, ami a növény pusztulásához, vagy nagymértékű roncsolásához vezetett, visszatérítjük Neked a növény teljes vételárát. Kisebb mértékű sérülés esetén a sérülés mértékével arányos kedvezményt állapítunk meg a növény árából, amit vagy visszautalunk, vagy egy következő vásárlás alkalmával felhasználhatsz. Kérjük sérülés esetén a növényről készített fotó elküldésével jelezd számunkra a problémát e-mailben a floranna.info@gmail.com címre küldött levélben. A reklamációt a csomag átvételétől számított 3 napon belül jelezd felénk!

 Csomagautomata esetén is kérjük, hogy a megérkezett növényeket minél hamarabb vegyék át! Csomagautomatában, vagy postán felejtett, érkezést számított 2 napon belül át nem vett csomagokért nem vállalunk garanciát, megértésüket köszönjük!

Shopping Cart