ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK (ÁSZF)

www.floranna.hu hatályos ettől a naptól: 2021.11.09.

Kérjük, hogy megrendelése véglegesítése előtt figyelmesen olvassa el a jelen dokumentumot, mert megrendelése véglegesítésével Ön elfogadja a jelen ÁSZF tartalmát!

Az Általános Szolgáltatási Feltételek („ÁSZF”) tartalmazzák a Nagy Zsolt ev. „Floranna Dísznövények” (Székhely: 6120 Kiskunmajsa, Tisza utca 13.) mint szolgáltató (“Szolgáltató”) által üzemeltetett webáruház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket. Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre (nem minősül írásba foglalt szerződésnek), magatartási kódexre nem utal.

  1. Impresszum – Üzemeltetői adatok:

Eladó adatai:

Név: Nagy Zsolt ev. (Floranna Dísznövények)

Székhely: 6120 Kiskunmajsa, Tisza utca 13.

Levelezési cím: 6120 Kiskunmajsa, Tisza utca 13.

Nyilvántartási szám: 56068751

Adószám: 57438535 -1-23

Telefonszám: 06305263125

E-mail: floranna.info@gmail.com

Honlap: https://floranna.hu

Tárhelyszolgáltató adatai:

Név: Sybell Informatika Kft.

Székhely: Budapest, Késmárk utca 7/b, 1158

Elérhetőség: (06 1) 707 6726

2. Alapvető rendelkezések:

2.1. Hivatkozás a jogszabályokra:

A jelen szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyv 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

2.2. A szabályzat módosíthatósága.

Az Eladó fentartja a jogot jelen ÁSZF-ben leírtak módosítására. A módosítások csak a honlapon való közzétételtől érvényesek, visszamenőlegesen nem.

2.3. Az Eladó fenntart magának minden jogot a weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése az Eladó írásos hozzájárulása nélkül.

2.4. ÁSZF hatálya, elfogadása: A közöttünk létrejövő szerződés tartalmát – a vonatkozó kötelező érvényű jogszabályok rendelkezései mellett – a jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) határozzák meg. Ennek megfelelően tartalmazza a jelen ÁSZF az Önt és bennünket illető jogokat és kötelezettségeket, a szerződés létrejöttének feltételeit, a teljesítési határidőket, a szállítási és fizetési feltételeket, a felelősségi szabályokat, valamint az elállási jog gyakorlásának feltételeit.

A Honlap használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, melyet jelen ÁSZF nem tartalmaz, a Honlapon elérhető egyéb tájékoztatások nyújtják.

Ön a megrendelése véglegesítése előtt köteles megismerni a jelen ÁSZF rendelkezéseit. A webáruházunkon keresztül történő vásárlással Ön elfogadja a jelen ÁSZF rendelkezéseit, és az ÁSZF maradéktalanul az Ön és az Szolgáltató között létrejövő szerződés részét képezi.

3. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre:

3.1. A weboldalon élő dísznövények vásárolhatók meg, kizárólag online. A honlapon a megvásárolható termékek lényeges tulajdonságairól az egyes termékeknél szereplő leírásokban adunk tájékoztatást.

3.2. Ár: a termékek vételára forintban értendő. Az Eladó alanyi adómentes ÁFA értékesítés szempontjából, így az áraknak ÁFA tartalma nincs. A termékek vételára nem tartalmazza a szállítás és utánvét költségét. A szállítási és utánvét költségekről részletes leírást tartalmaz a jelen ÁSZF 5. pontja. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.

3.3. Az adatbeviteli hibák javítása – felelősség a megadott adatok valóságáért

Az adatbevitel során a megrendelés véglegesítéséig minden adat módosítható. Az Eladó a pontatlan adatbevitel alapján történő teljesítésért felelősségét kizárja. Felhívjuk a figyelmét arra, hogy a rosszul megadott e-mail cím vagy a postafiókhoz tartozó tárhely telítettsége a visszaigazolás kézbesítésének hiányát eredményezheti és meggátolhatja a szerződés létrejöttét.

3.4. Eljárás hibás ár esetén

Nyilvánvalóan hibásan feltüntetett árnak minősül:

  • 0 Ft-os ár,
  • kedvezménnyel csökkentett, de a kedvezményt tévesen feltüntető ár (pl.: 2000 Ft-os termék árának 50 %-os kedvezménnyel csökkentett ára 100 Ft).

Amennyiben hibásan történt az ár feltüntetése, a Vevőnek lehetősége van a terméket valós áron megvásárolni, de amennyiben ezzel nem szeretne élni, úgy a megrendelést bármilyen következmény nélkül lemondhatja.

3.5. Igyekszünk minden termékünk adatlapján friss, a növények jelenlegi állapotát bemutató fotót közzétenni, azonban a ténylegesen kiküldött növények ettől eltérhetnek, hiszen nincsen két teljesen egyforma növény.

Külön kérésre a csomag feladása előtt szívesen készítünk képet az összeállított rendelésről, tehát a ténylegesen kiküldésre kerülő növényekről. Így lehetőség nyílik az esetlegesen nem tetsző növények cseréjére még a kiküldés előtt.

Bizonyos esetekben illusztrációként is használunk fel fotókat, amik a növények ideális körülmények közötti, kifejlett példáját mutatják be (pl. szezonálisan virágzó növényekről a virágzási időn kívül is csatolunk virágos fotót illusztrációs célból).

4. A rendelés menete

4.1. Vásárlás

A honlapon szereplő termékkategóriákra kattintva választhatja ki a kívánt termékcsaládot, és ezen belül az egyes termékeket. Az egyes termékekre kattintva találja a termék fotóját, ismertetőjét, árát. Önnek vásárlás esetén a honlapon szereplő árat kell megfizetnie. A termékeket illusztrált fényképpel jelöltük. A fényképek a legtöbb esetében az Eladó készleten lévő egyik növényéről készülnek, hogy a a fotók minél jobban érzékeltessék a ténylegesen kapott növény állapotát. Szezonális és virágzó növények esetében az Eladó illusztráció gyanánt a várható kifejlett növényről is elérhetővé tesz képet. A fényképeken látható kiegészítők, dekorációs elemek nem részei a terméknek, kivéve ha az a termékleírásban külön kiemelésre kerül.

Felhívjuk figyelmét, hogy az esetleges elírásokért felelősséget nem vállalunk!

4.2. Rendelés véglegesítés

A Termék kiválasztása után Ön a „Kosárba teszem” gombra kattintva helyezhet – tetszőleges számú terméket a kosárba anélkül, hogy ezzel Önnek vásárlási- vagy fizetési kötelezettsége keletkezne, mivel a kosárba helyezés nem minősül ajánlattételnek.

A honlap használata során Ön a honlap tetején található zöld „Kosár” ikonra kattintva bármikor ellenőrizheti a kosár tartalmát. Itt lehetősége van a kiválasztott termékeket eltávolítani a kosárból, illetve a termék darabszámát megváltoztatni. A rendszer a „Kosár frissítése” gomb megnyomását követően megjeleníti az Ön által megváltoztatott adatoknak megfelelő információkat, ideértve a kosárba tett termékek árát is.

Amennyiben Ön nem kíván további termékeket kiválasztani és a kosárba helyezni, úgy a „Tovább a pénztárhoz” gomb lenyomásával folytathatja a vásárlást.

A „Pénztár” oldalon a megrendeléshez szükséges adatokat lehet kitölteni (Név, Cím, számlázási és szállítási cím, fizetési mód, elérhetőségek).

A fenti szövegdobozok kitöltését követően Ön a „Megrendelés elküldése” gombra kattintva véglegesítheti a megrendelését, aminek beérkezéséről visszaigazoló e-mailt küldünk.

Ön a „Megrendelés” gomb megnyomásával kifejezetten tudomásul veszi, hogy ajánlatát megtettnek kell tekinteni, és nyilatkozata –jelen ÁSZF szerinti visszaigazolása esetén – fizetési kötelezettséget von maga után. Amennyiben az Ön ajánlatát a jelen általános szerződési feltételek szerint 48 órán belül nem igazoljuk vissza, Ön mentesül az ajánlati kötöttsége alól.

5. Szállítási és fizetési módok

5.1. Fizetési módok

  • Banki előre utalás: a megrendelés kifizetése a bankszámlánkra történő előre utalással. A visszaigazoló e-mailben megtalálja az utaláshoz szükséges adatokat (bankszámlaszámunkat és a megrendelésszámot), így nem küldünk fizetésre felszólító külön e-mailt. Kérjük, a megrendelésszámot tüntesse fel a közlemény rovatban. A csomag feladása az összeg beérkezése után történik. Fenntartjuk a jogot, hogy a megrendeléstől számított 5. napig ki nem fizetett megrendelések törlésre kerüljenek!
  • Utánvét: a megrendelt terméket a csomag átvételekor a kézbesítőnek készpénzben vagy bankkártyával kell kifizetni. MPL csomagautomata esetében kizárólag bankkártyával lehet az utánvétet kifizetni! Az utánvét kezelési költsége plusz 400 Ft, ami automatikusan hozzáadódik a megrendelés összegéhez.

Vállalkozásunknál a vásárlás csak magánszemélyként történhet.

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés, vagy hiány esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Amennyiben nem a futár előtt történt a csomag felbontása és nem történt jegyzőkönyv felvétel, azonban a növények szállítás során bekövetkezett sérülését tapasztalja, kérjük fotózza le a sérült növényt, majd 48 órán belül küldje el számunkra a fotóval kiegészített reklamációját. Ezen túlmenően jelzett szállítási sérülésért nem áll módunkban reklamációt elfogadni.

5.2. Szállítás módjai és díjszabása

Házhozszállítás (MPL) :

A szállítási költség a csomag súlyától függően az alábbi módon alakul:

  • 0 – 2 kg között a házhozszállítás díja: 2400 Ft
  • 2 – 5 kg között a házhozszállítás díja: 2850 Ft
  • 5-15 kg között a házhozszállítás díja: 3350 Ft
  • 15 – 30 kg között a házhozszállítás díja: 4500 Ft
  • 30 kg felett a házhozszállítás díj: 5500 Ft

Postapont (postán maradó és csomagautomata) :

Az Ön által kiválasztott postára, vagy posta csomagautomatába érkezik a megrendelt csomag. Átvétel posta esetében nyitvatartási idő alatt, csomagautomata esetében 0-24 órában lehetséges. Utánvét esetében postán készpénzben és bankkártyával is lehet fizetni, csomagautomatánál viszont csak bankkártyával lehet fizetni! Csomagautomata esetén is kérjük, hogy a megérkezett növényeket minél hamarabb vegyék át! Csomagautomatában, vagy postán felejtett, érkezést számított 2 napon belül át nem vett csomagokért nem vállalunk garanciát, megértésüket köszönjük! Csomagautomaták működéséről bővebben itt olvashat! Csomagautomatába kérni a szállítást csak a kora tavaszi időszakban van lehetőség, amikor még az időjárás és a növények mérete ezt megengedi. Postapontra max. 20 kg-ig tudunk csomagot feladni.

A szállítási költség a csomag súlyától függően az alábbi módon alakul:

  • 0 – 2 kg között a szállítás díja: 2000 Ft
  • 2 – 5 kg között a szállítás díja: 2500 Ft
  • 5 – 20 kg között a szállítás díja: 3000 Ft

A kb. 15 kg-ot meghaladó rendeléseket, valamint a nagy méretű növények esetében van amikor nem tudjuk 1 csomagban megoldani a feladást. Ilyenkor több csomagra bontva kerül feladásra a megrendelés.

Szállítási határidő:

Mivel élő növényeket küldünk, így a szállítási idő minimalizálása miatt csomagfeladás kizárólag hétfőtől-szerdáig történik, hogy még hétvége előtt biztosan megérkezzen a csomag. A kedd 12 óráig visszaigazolt és előre utalás esetén kifizetett megrendeléseket szerdán adjuk fel, az ezután beérkező rendelések a következő hét hétfő-kedd napokon kerül feladásra. A csomagokat az MPL (Magyar Posta) 1 napos szállítási módjával küldjük, így a csomag általában már a feladást követő munkanapon kézbesítésre kerül.

6. Elállás joga

A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján gyorsan romlandó termékek esetén NEM érvényesíthető az elállási jog, így élő növény termékeink esetében sem.

7. Garancia (Jótállás, szavatosság, kellékszavatosság)

GARANCIA

A növényekre fajta- és színgaranciát is vállalunk. Amennyiben tévesen nem a kért növényfajtát küldtük, kérlek a csomag kibontásakor készített fotóval igazold a helytelen teljesítést a csomag kézhezvételétől számított 3 munkanapon belül. Ebben az esetben döntésed alapján vagy visszatérítjük a növény teljes vételárát, vagy új növényt küldünk Neked. Virágzó növény esetében, a növény kézhezvételétől számított első virágzási idejéig tart színgaranciánk. Amennyiben nem az általad rendelt színű lett a virág, kérjük, küldj fotót a növényről, és mi vagy visszatérítjük az árát, vagy új növényt küldünk Neked. A színgarancia nem érvényes az eltérő színárnyalatra, mivel a digitális fotók természetüknél fogva nem teljesen adják vissza egy növény színének árnyalatát, valamint ugyanaz a növény is eltérő színárnyalatú lehet az eltérő természeti körülmények között.

A növényekre szállítási-garanciát vállalunk. Amennyiben a szállítás során olyan hatás érte a növényt, ami a növény pusztulásához, vagy nagymértékű roncsolásához vezetett, visszatérítjük Neked a növény teljes vételárát. Kisebb mértékű sérülés esetén a sérülés mértékével arányos kedvezményt állapítunk meg a növény árából, amit vagy visszautalunk, vagy egy következő vásárlás alkalmával felhasználhatsz. Kérjük sérülés esetén a növényről készített fotó elküldésével jelezd számunkra a problémát e-mailben a floranna.info@gmail.com címre küldött levélben. A reklamációt a csomag átvételétől számított 3 napon belül jelezd felénk!

8. Adatvédelem

A weboldal adatkezelési tájékoztatója elérhető a következő oldalon: https://floranna.hu/privacy-policy/

Shopping Cart